Dodaj produkty podając kody
Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Najlepsze urządzenie TPMS – jak wybrać?
2017-12-22

Dziś każdy profesjonalny zakład wulkanizacyjny powinien być wyposażony w urządzenia do obsługi systemów TPMS. Dostawcy tych urządzeń wciąż zasypują ofertami swoich klientów. Czym kierować się przy wyborze urządzenia? Jak wybrać najlepsze urządzenie z produktów dostępnych na rynku? Przedstawiamy cechy najlepszych czujników TPMS:
- największe pokrycie aut przy wykorzystaniu jednego czujnika,
- możliwość korzystania z darmowych aktualizacji,
- programowalność czujnika – możliwość zaprogramowania czujnika jako duplikat bądź zamiennik,
- możliwość przeprogramowania już aktywnego czujnika,
- możliwość programowania przewodowego i bezprzewodowego,
- żywotność baterii (średnio 5-7 lat),
- moment aktywacji baterii czujnika (najlepiej dopiero po jego aktywacji),
- możliwość ustawienia kąta przylegania zaworu czujnika do felgi,
- możliwość wymiany samego zaworu bez potrzeby wymiany całego czujnika,
- odpowiedni materiał, z jakiego wykonany jest zawór (najlepiej, jeśli jest anodowany).
Wszystkie powyższe warunki niezaprzeczalnie spełnia produkt marki CUB, który znajduje się w ofercie sklepu FELGEO – uniwersalny programowalny czujnik TPMS UNI Sensor® trzeciej generacji. Nowy sensor można zaprogramować do około 95-98% aut dostępnych na rynku, wyposażonych w system TPMS. Czujniki UNI Sensor® mogą być zamiennikami dla uszkodzonych lub niedziałających oryginalnych czujników bez potrzeby przeprogramowania komputera w aucie. Mogą być użyte w drugim zestawie kół i będą zachowywały się jak czujniki oryginalne. Sensory można zaprogramować jako zamienniki, które będą pasowały do podanego modelu auta, jednakże będą miały inny numer ID. Można również wykonać duplikat oryginalnego czujnika przy użyciu tego samego ID. Trzecia generacja pozwala na przewodowe oraz bezprzewodowe programowanie czujnika. Dzięki jednemu uniwersalnemu sensorowi można zaoszczędzić czas, gdyż może być zaprogramowany do większości aut na rynku, i miejsce w warsztacie, które należałoby przeznaczyć na różnego rodzaju czujniki oryginalne.