Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
FELGEO.PL
prowadzi działalność w zakresie:
Dystrybucja felg do pojazdów samochodowych oraz urządzeń, części i akcesoriów dla branży Automotive.
Strategią i celem FELGEO.PL jest:
- Oferowanie towarów i usług akceptowanych przez obecnych i przyszłych Klientów, spełniających ich potrzeby i oczekiwania, zgodnych z przepisami prawa i innymi istotnymi wymaganiami.
- Ciągłe usprawnianie obsługi Klientów i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami opartych na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności.
- Doskonalenie wszystkich realizowanych procesów pod względem jakości i szybkości realizacji, przy jednoczesnym ciągłym skoncentrowaniu na optymalizacji kosztów i zapewnieniu stabilnego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług.
- Posiadanie sprawnej i skutecznej organizacji, która sprosta wszystkim oczekiwaniom Klientów oraz pracowników.
- Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015.
- Przestrzeganie aktualnego obowiązującego ustawodawstwa, wymagań regulacyjnych oraz innych wymagań, do których przestrzegania FELGEO.PL zobowiązała się.
Deklaruję, w imieniu FELGEO.PL, wszystkich pracowników i współpracowników, zaangażowanie w prace nad spełnieniem wymagań Klientów, utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego systemu zarządzania oraz przydzielenie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki. Dołożę wszelkich starań, aby system zarządzania był rozumiany, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z FELGEO.PL.
Zatwierdził: Waldemar Michałowski 11.10.2021